mamut_2012

MAMUT ONE OFFICE FACTUUR

Mamut One Office Factuur is een gebruiksvriendelijk factuurprogramma met relatie- en artikelregister, verkoopbudgetten, online relatie-overzicht, rapporten, integratie met Outlook en meer

 

!

 Mamut One Office Factuur

 

 

Mamut One Office Factuur is een gebruiksvriendelijk factuurprogramma met effectieve betalingsopvolging en een relatie- en artikelregister. Verstuur offertes, orders en/of facturen met een paar klikken. U ontvangt uw geld sneller door het automatisch versturen van herinneringen en incassoberichten.

 

  • Efficiënt factuurprogramma voor één gebruiker
  • Automatische overboeking van offerte via order naar factuur
  • Relatie- en artikelregister vereenvoudigen de registraties
  • Integratie met Outlook en ondersteuning voor Skype gesprekken
  • Uitgebreide rapporten
  • Betere planning met verkoopbudgetten
  • Doe de facturering eenvoudig zelf
  • Stuur verkoopprocessen beter
  • Eenvoudig om uit te breiden met online order/factuur
  • Gebruiksvriendelijk en eenvoudig om aan de slag te gaan

 

Gebruiksvriendelijk factureringsprogramma

Mamut One Office Factuur helpt u met het hele verkoopproces – vanaf het versturen van de offerte tot de opdracht is uitgevoerd en de factuur naar de klant is gestuurd. Maak uw werk efficiënter met de slimme integratie tussen offerte/order/factuur en artikel waar een offerte via een order automatisch een factuur kan worden. Alle registraties zijn snel en eenvoudig uit te voeren, en u heeft de volledige controle over artikelen en kortingen! Op ieder gewenst moment heeft u met één muisklik het complete overzicht over de offerte-, order- en factuurhistorie.

Uw eigen design

De meeste bedrijven willen graag hun eigen design hebben op facturen en andere klanten documenten, met bijvoorbeeld hun eigen logo of vaste teksten. Het is zeer eenvoudig om de layout naar uw wensen aan te passen.

Goede rapporten en integraties

Met Office Factuur kunt u overzichtelijke rapporten verkrijgen die u volledige controle geven over alle klantentransacties en uitstaande bedragen. Het factuurprogramma van Mamut maakt het ook eenvoudiger om te werken naar toename van de inkomsten met behulp van verkoopbudgettering. In het factuurprogramma vindt u de integratie met Microsoft Outlook en de mogelijkheid voor Skype gesprekken. Dit betekent dat u gemakkelijk de PDF van de factuur per email kunt versturen en telefoononkosten kunt verminderen.

Breid uit naar online orderprogramma

Het is eenvoudig om uw Office factuurprogramma uit te breiden naar Mamut One Office met een aantal nuttige factuur- en boekhoudfuncties, integratie met inkoop/voorraad en een compleet geïntegreerd CRM-programma met documentbeheer, projectbeheer, en meer. En u kunt de online orderfunctionaliteit in gebruik nemen zodat u waar dan ook aan de verkoopopvolging kunt werken!

Welke functionaliteiten biedt Mamut One Office Factuur u?

Klik hier als u de matrix van de Mamut One Boekhouding functionaliteiten wilt zien.

 Mamut One Office Factuur brochure

 

BROCHURE AANVRAAG

Mamut One Office Boekhouding brochure ontvangen, klik hier voor uw aanvraag via de email Vergeet niet uw adres gegevens, zodat wij uw aanvraag goed kunnen verzorgen.